Výletní den

10.03.2012 20:35

Dnes jsme měli s paničkou "výletní den" . Ráno jsme vstanuli brzo ráno, šli se vyvenčit, pak napakovali autíčko, po cestě natankovali a vyrazili směr Otrokovice za Arcem, Borgím a Rockym.  Ovšem Borísek s Arcem, si se mnou moc nechtěli hrát a hráli si "na bručouny" a tak jsem jim aspoň dělal "rozhodčího" když se tahali o uzel. A musím Vám říct, že Arco je velmi multifunkční pes: zvládá se tahat s Borgím o uzel a ještě držet v puse i tenisák :)

Pak jsme vyrazili zas občíhnout prostory na klinice, kde jsem dostal poslední očkování a už mám tedy kompletní vakcinaci. Krom toho, se mi pan doktor Halm díval i na oční pozadí.. to víte oftalmolog  a borderka- to si nemohl nechat ujít :D Pak jsme si ještě pohráli s Astičkou a vyrazili ke koním.

U koníků jsem čekal, až panička vyčistí Lunečku a pak jsme šli na zkoušku, na procházku, vyzkoušet zda-li se nebudu plést koníkům pod nožky a protože jsem profesionál, tak jsem pěkně šlapkal v bezpečné vzdálenosti. Pak jsem si pohrál s Bubinou a jako správný čuník jsem odjížděl na další návštěvu do Lhotky nad Bečvou, kde jsem šmároval do vany :) A pak, už jen spinkal jako šťastné unavené štěně.

—————

Zpět