Třetí týden s paničkou

25.02.2012 00:04

Třetí týden se nesl v duchu návštěvy u mé maminky ve Lhotce nad Bečvou, kde snad až Shadow trochu poroste, bude mít dalšího psího kamaráda v podobě zlatého retrívra Wimbyho. Momentálně je Shadow ještě moc prťavý na Wimbyho hraní a Wimby ho vždycky jen valchuje po zemi :( :D

Jinak je Shadow v čistotnosti opravdu šikovný.. pokud chce ven hned se hlásí a tudíž se nám "nehody" stávájí velmi zřídka. S čím máme menší problém je učurávání při bujarém vítání s lidmi.

Shadymu se u maminky moc líbilo, běhal si tam po zahradě, okusoval klacky, hrál si s pet flaškou a po té co přišla sněhová nadílka tak mi chtěl pomáhat s odklizením snížku a "noroval" v hromadách sněhu. Kdyby bylo napadlo o 5cm víc sněhu tak v tom sněhu neskáče ale je z něj krtek :D A to co nenapadlo Wimbyho za 8 měsíců, vzít si máminy plyšové papuče (tygry), samozřejmě Shadowa napadlo a  tygři přišli o fousky :DD Poprvé jsem Shadowa měla venku mimo zahradu puštěného bez vodítka a byl moc šikovný- držel se u mně, přišel na zavolání a poté co jsme se mu parkrát schovala si bedlivě hlídal kde má paničku :)

Od 20.února začal paničce semestr a za první týden jsem zatím nic moc neproved krom toho že jsem se začal prokousávat krabicí v které byly uložené skripta a materiály do anatomie (ale takové věci to já nekoušu nebo aspoň prozatím).

 

Co se týče učení povelů tak celkem obstojně zvládáme sedni, fuj, lehni, ke mně ale za to co nám nejde je "dej pac". No jo to zas bude chyba někde v paničce.. 

A taky už tady máme sposutu psích kamarádů od labradorů po jorkšíry ale nejvíc si vyhrajem ze stejně starou BOC Dagem a Flat coated retrívřící Amy.

—————

Zpět