Dnes mám 3 měsíce

28.02.2012 22:27

Tak dneska mám 3 měsíce a zakončuji jeden měsíc s paničkou. Ráno jsme s paničkou, asi jako dárek k mým 3.měsícům, našli v parku na lavičce ležet tenisák, tak jsem si ho nesl domů jako klenot a byl jsem z něj celý nadšený :D.

S paničkou trénujeme hlavně "ke mně" a další povely jako zůstaň, dej pac, sedni a lehni. Řekl bych, že jsme i celkem viditelně pokročil v vítání všech osob co potkáme a městský ruch zvládám také celkem obstojně.

V Brně bylo dnes opravdu upršené počasí, takže jsem po dnešku naprostý expert :

  1. po příchodu domů z procházky, kdy poté co vyjdem z výtahu, si lehnu před dveře, panička si otevře a vezme si hadr, já si lehnu na záda a panička mě pěkně celého hadrem "vydrbe" a pak teprv peláším do pokojíčka ;) 
  2. nechám se naprosto v klídku osprchovat (pacičky a bříško) a panička na mě už nepotřebuje ničí pomoc + ji jěště pomůžu s mým vysoušením :)

 

—————

Zpět