Co nového

04.03.2012 18:16

První o co se s Vámi nemůže nepodělit, to mi neuvěříte (ani panička tomu nemůže věřit), že jsem v noci z pátku na sobotu spal 9hodin v kuse- prostě celou noc. :) To je ale co?

A řeknu Vám, že s tou člověčinou je někdy ale sranda, dneska panička dodělávala něco do školy a dělala kvůli tomu dřepy a jsem se musel jen usmívat od ucha k uchu :D

Jinak jsem se dneska opět vážil a už mám 8,7kg. A protože nadešel čas odčervení tak jsem dostal jednu tabletku proti červíků pěkně zabalenou do sýru.. 

Jinak už umím dávat obě packy dle toho kterou svoji packu mi panička podává, stále pilujeme přivolání, sedni, lehni a začali jsme pro zábavu "plaz se" a "otočka".  Na čem musíme s paničkou zapracovat je, abych něchtěl běhat za každým cyklistou a lidmi co někam běží.. už aby bylo jaro, protože teď jsou všichni ještě zalezlí..

Příští víkend pojedem s paničkou na výlet do Zlína, kde mě čeká poslední očkování, abych už mohl jít vesele "školkovat" za ostatními štěňátky. Protože poslední dobou jsem se dlouho nepotkal se svým vrstevník Dagem a ani žádným jiným pejskem k hraní, a už se mi tom řádění trošku stýská ikdyž panička se mi to snaží nahradit, ale se psem je to hold něco jiného ..

—————

Zpět