Co jsme prováděli včera a co dnes

26.02.2012 20:25

Včera jsme s paničkou využili krásného počasí a vyrazili na procházku na Kraví horu. Střídavě jsem šel sám a nesl se, jsem přeci jen furt malé štěně,že :)

Na kraví hoře jsme potkali další psí kamarádku Ťapku a tak jsme si spolu zařádili a já pak musel večer putovat do vany..

Dneska mě panička vážila a má aktuální váha je 7,6kg.

Odpoledne sjme byli na větší procházce a jelikož tady v Brně se dnes počasí střídalo jak ponožky, tak zrovna jsme se zrovna strefili na dobu po pěkném dešťíčku či sněžení, abych řekl pravdu moc to nešlo poznat :D takže jsem byl po procházce spíš černé čuňátko než blue merle borderka :) Na prochajdě jsem já i ostatní lidičky okolo prověřili paniččiny nervíky- panička se totiž strašně vzteká když se na mě každý vrhá mě pohladkat a dělá na mě ťuťuňuňu, protože pak mne nemůže naučit, že za lidmi můžu jen když mi to ona povolí. Krom toho tady v Brně lidi nejvíc zlobí paničku tím jak si po svých miláčcích neuklízí..

A dneska sme zas o něco málo pokročili v učení "dej pac" ;)

—————

Zpět