Chocholouškův memoriál

30.09.2012 18:31

Chocholouškův memoriál aneb neoficiální závody agility Kroměříž 30.9.2012

 

Po menší pauze jsem opět zavítali na agi závody, tentokrát do Kroměříže. Vzhledem k tomu, že nám z různých důvodu odpadly 3 poslední tréninky tak byl tréninkový deficit znát hlavně na mně. Takže jsme spíš na tyhle závody jeli si popovídat, Shadow pohrát si- s kamarády a zatrénovat si :)

 

I.běh štěňata - Honička Mgr.Kudlákové

I.běh čítal 13 překážek ( tunely, látkový tunel, vstupní a cílová skočka). Kromě toho, že jsem v průběhu parkuru vyrobila jednu chybku , tak jsem pak ještě ke konci pozapomněla kurz parkuru :( takže jsem v tomto běhu opravdu těžce "zabodovala". 

V kategorii štěňat L z toho pak bylo 8.místo z 15 psů.

 

II.běh - tuneliáda mjr.Maisnera

Běh o 11 překážkách (ve složení obdobném jako v I.běhu). Tady jsem při prohlídce váhala s vedením mezi tunelem 6 a 7 a jak se nakonec ukázala v parkuru sem si pak vybrala tu horší variantu vedení, kdy jsem nestihla otočku před tunelem a následně nám bylo připsáno odmítnutí. 

Bohužel díky připsané odmítnutí nám náš čas, který byl stejný jak čas prvního závodníka v tomto běhu, stačil na 12 místo z 15 psů.

 

Jinak organizace závodů byla supr, všechno pěkně odsýpalo, Shadow potkal spoustu psích kamarádů, panička si potlachala a i počasí se vydařilo.

A děkujeme Anetce a Clowymu za společnost a gratulujeme k jejich umístění ;)

Videjko snad nějaké bude, ale pozděj.

Fotečky od Jitky

 

 

 

 

 

—————

Zpět