Březnové novinky

22.03.2012 20:28

Tak Vám píšu co nového už umím a jak se jinak máme.

Po náročném víkendu s Wimbym a jeho psí rodinkou jsem dospával co se dalo až si má "chůva" stěžovala" že nejsem vůbec borderka :DDD.

O víkendu se má váha vyšplahala na 10,2 kg což jak jsem zjistil dnes, když sem si hrál s mým stejně starým bordeřím kamarádem Drakem (12kg), že jsem úplné "tintítko". Nicméně při hraní váhový rozdíl nebyl vůbec znát, takže jsme si s Drakem hodinku krásně pohráli a poběhali.

Co se týče mé socialiace a výcviku, tak nemilá věc pro mě- panička koupila náhubek, abych mohl do města a tramvají, autobusů apod. a teď mě na něj postupně učí a zvyká. :D Jinak chodíme 1x každý týden "školkovat" kde cvičíme ve společnosti dalších štěnátek a pejsků.

V mnoha směrech jsme pokročili a naopak v některých zas naopak stagnujeme. Už vím, že nemám běhat za cyklisty, běžci, a že ne každá člověčina se musí vítat. Aportovat tenisák umím naprosti dokonale a na podávání přímo do ruky neustále pracujeme. V čem tak trochu stagnujeme je sedni a lehni, povel chápu moc dobře, ale většinou si zadek vyvalím "šejdrem" na jednu nebo druhou stranu a tak mě teď panička furt opravuje...

V paniččine nepřítomnosti jsme celkem hodnej pes, jen občas mám slabost s "hrabáním do zdi" a pak je ze mně panička trochu neštastná..

 

—————

Zpět