Vrhli jsme se do trénování a marodíme

05.10.2012 12:12

Opět začínáme pořádně trénovat

S začátkem semestru jsme se opět na nějakou dobu přesunuli do Brna a s Brnem se zároveň otevřely větší možnosti tréninků.

Opět jsme navázali na pokračování tréninku agility pod vedením Radovana Lišky a nově jsme začli navštěvovat lekce obedience pod vedením Lucky Gabrielové.

Za sebe musím říct, že z každé další lekce obedience jsem čím dál víc nadšená. Krom toho Šeďák potkává na tréninku svého dvojníka- Joye od Lucky :)

pro ilustraci:

Shadow

Joy ( Trust your heart Conalls Joy)

foto půjčeno od Lucky Gabrielové z https://plus.google.com/photos/105927712218821189380/albums/5529632860718888817?banner=pwa

Marodíme

Bohužel krom radosti z tréninku Shadynek onemocněl. Ve čtvrtek se vzbudil s nateklým levým okem a protože se to nelepšilo, museli jsme navštívít veterináře. Jelikož naše úžasné VFU "velmi zabodovalo" tak jsme navštívili Veterinární kliniku Eden. Abych upřesnila proč naše VFU tak bodovalo: když se Shadymu očko ve čtvrtek večer nelepšilo chtěla jsem sním po cvičení z výživy zajít na kliniku malých zvířat v rámci naší VFU... jenže ordinační doba je pouze od 8 do 15.30 což už mě trochu vytočilo a završením všeho bylo, když jsem tam došla dnes ráno a bylo mi sděleno,že dnes tu oflamolog není a bude až v pondělí. Grrrrrrrr... to už mě vytočilo na ultimum !!!!

Na klinice Eden Shadymu provedli klinické vyšetření a obarvilo očičko a ukázalo se, že příčina naší bolístky je vřed. Panička dostala spoustu kapek a mastiček s intrukcemi o podávání a Shadynek zas plno kokinek od přítomných veterinářů.

Takže v neděli na žádné závody nejedeme :(( a léčíme se doma.

 

 

 

—————

Zpět